Bistec de vedella
Salsa barbacoa per hamburguesa i entrepà 210 ml NATURATA
Sabó de Marsella en pastilla 500 gr LA CORVETTE
Kalanchoe una alternativa natural a la quimioterapia (Llibre)
Arròs blanc 1Kg RIETVELL
Paella de ferro 26 cm LACOR
Multiplicar las plantas del huerto y el jardin (Llibre)
Macarrons 500gr CASTAGNO
Guants re-utilitzables talla M 1 parell LA DROGERIE ÉCOLOGIQUE
estoig de fusta 2u QUEVALL
Espirals d'arròs tricolor 500gr OLEANDER
Encens Olíban 10 sticks H&B
Crema de cacau i avellanes 200gr BIOCHOC
Biodinàmica: guia pràctica (Llibre)
Galetes cookies 70gr BELSI
Iogurt de vaca amb maduixa 2x125gr NATURLAN
Xocolata negra 75% cacau 80gr VIVANI
Xocolata a la tassa 350gr ALTERNATIVA3
Encens Mirra 10 sticks H&B
Vi blanc Lignum! 75cl ALBET I NOYA
Escates de sal marina 250gr MALDON
Encens Ganga Devi 10 unitats H&B
Batut de xocolata 230ml ALTERNATIVA3Total: 189,28 €
234,44 € / unitat
Suc elaborat amb pinyes madurades al sol. Són dolces i saboroses. Al ser un producte 100% natural, es poden observar petites variacions que no afecten en absolut a la qualitat.
Producte pasteuritzat.
Format: 1L
Procedència: Vilanova de Bellpuig (Lleida)
Ingredients: 100% suc de pinya de cultiu ecològic.
Certificats:
![]()

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
![]()
de 09:45 a 16:45


Alfred Serrano –
Habitualment comprava aquest suc de pinya al supermercat XXXX de Sabadell. Tot i ser, amb diferència, el suc de pinya més car que oferia el supermercat, era boníssim. No sé però que han fet últimament, que ja he tingut que tornar el producte al supermercat. Es com si utilitzessin pinyes excessivament madures o fins i tot passades. La qüestió és que quan obres l’envàs fa pudor a ranci. Una llàstima. Ho he deixat de comprar i me passat a un altre marca. Em consta que l’encarregat del supermercat els hi ha dit que retirin el lot, doncs podria ser que només fos problema d’un lot concret, però els de “Can Valls” no volen saber res.
Cal Monegal –
Gràcies pel teu comentari,
Em sap greu que t’hagis trobat en aquesta situació, a nosaltres no ens ha passat mai que ens sortís cap suc de Vila Vella en mal estat i m’ha vingut de nou, per la qual cosa n’hem parlat amb ells. M’han comentat que sí que van rebre aquesta queixa, però no se’n van desentendre, els hi van abonar i a part fer un lot regal, també van tastar sucs del mateix lot que encara tenien i estaven bé, i com que les unitats en mal estat no les van poder recuperar el que no van poder comprovar és quin havia estat el problema. Per tant veig que també hi ha hagut un problema de comunicació entre el supermercat i tu, hi podries tornar a parlar, sobretot si no t’haguessin fet l’abonament. I no sé si sabent-ho et pots plantejar de tornar-lo a tastar, perquè realment segueix sent un suc boníssim, sembla més un fet aïllat, el que passa que no s’ha pogut aclarir a què ha estat degut,…