Permacultura práctica (Llibre)
Crema matificant 50ml LILÀ
Oli de girasol 1L CAMPOMAR
Compresa ultra regular 14 unitats NATRACARE
Patates xips Paprika 100gr AÑAVIEJA
Gel de bany 500ml LILÀ
Mantega 250 gr VILLAGE
Xocolata negra 85 gr NATRULY
Formatge de cabra ratllat 100 gr ANDECHSER NATUR
Pa ratllat d'espelta semi integral 200 gr ECO ESPELTA
Kalanchoe una alternativa natural a la quimioterapia (Llibre)
Suc de taronja 200ml VILA VELLA (CAL VALLS)
Pa per a hamburguesa 2 unitats ECO ESPELTA
Xocolata amb llet "VOLLMILCH" 100gr VIVANI
Filet de vedella
Salsa de tomàquet per a pasta i pizza 350gr CAPELL
Xampú suau 1000ml LILÀ
Ametlles garrapinyades 100 gr ECO ESPELTA
Gel hidratant àloe vera 250ml LILÀ
Pera 1Kg
Paella de ferro 14 cm DE BUYER
Espirals de pèsols 250gr CASTAGNO
Paté de tonyina amb olives 125 gr PAN DO MAR
Gelats per congelar 400 ml BIO ICE
Suc poma i mango 1L CAL VALLSTotal: 222,13 €
254,44 € / unitat
Suc elaborat amb pinyes madurades al sol. Són dolces i saboroses. Al ser un producte 100% natural, es poden observar petites variacions que no afecten en absolut a la qualitat.
Producte pasteuritzat.
Format: 1L
Procedència: Vilanova de Bellpuig (Lleida)
Ingredients: 100% suc de pinya de cultiu ecològic.
Certificats:
![]()

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
![]()
de 09:45 a 16:45


Alfred Serrano –
Habitualment comprava aquest suc de pinya al supermercat XXXX de Sabadell. Tot i ser, amb diferència, el suc de pinya més car que oferia el supermercat, era boníssim. No sé però que han fet últimament, que ja he tingut que tornar el producte al supermercat. Es com si utilitzessin pinyes excessivament madures o fins i tot passades. La qüestió és que quan obres l’envàs fa pudor a ranci. Una llàstima. Ho he deixat de comprar i me passat a un altre marca. Em consta que l’encarregat del supermercat els hi ha dit que retirin el lot, doncs podria ser que només fos problema d’un lot concret, però els de “Can Valls” no volen saber res.
Cal Monegal –
Gràcies pel teu comentari,
Em sap greu que t’hagis trobat en aquesta situació, a nosaltres no ens ha passat mai que ens sortís cap suc de Vila Vella en mal estat i m’ha vingut de nou, per la qual cosa n’hem parlat amb ells. M’han comentat que sí que van rebre aquesta queixa, però no se’n van desentendre, els hi van abonar i a part fer un lot regal, també van tastar sucs del mateix lot que encara tenien i estaven bé, i com que les unitats en mal estat no les van poder recuperar el que no van poder comprovar és quin havia estat el problema. Per tant veig que també hi ha hagut un problema de comunicació entre el supermercat i tu, hi podries tornar a parlar, sobretot si no t’haguessin fet l’abonament. I no sé si sabent-ho et pots plantejar de tornar-lo a tastar, perquè realment segueix sent un suc boníssim, sembla més un fet aïllat, el que passa que no s’ha pogut aclarir a què ha estat degut,…