El gallinero ecológico (Llibre)
Cogombrets àcids 350gr CAMPOMAR
Suc de pinya 200ml VILA VELLA (CAL VALLS)
Brou de verdures 1L CALDUS
Iogurt de vaca amb llimona 2x125gr NATURLAN
Xapates semi integrals espelta 2 unitats ECO ESPELTA
Paella de ferro 28 cm LACOR
Fregall amb esponja 1 unitat LA CORVETTE
Galetes artesanes de blat integral amb poma 250 gr EL GRANERO
Cafè monodosis natural 25 dosis NYTS
Recanvis guant 6 unitats DEPILSIL
Descubre el huerto biodinámico (Llibre)
Tentacles de potó del pacífic amb oli d'oliva 120 gr PAN DO MAR
Púding de crema de xocolata 150 gr ANDECHSER NATUR
Barreta de xocolata amb cafè 40 gr VIVANI
Aloe Vera (Llibre)
Preparados naturales para el huerto ecológico (Llibre)
Suc de taronja 200ml VILA VELLA (CAL VALLS)Total: 139,64 €
184,44 € / unitat
Suc elaborat amb pinyes madurades al sol. Són dolces i saboroses. Al ser un producte 100% natural, es poden observar petites variacions que no afecten en absolut a la qualitat.
Producte pasteuritzat.
Format: 1L
Procedència: Vilanova de Bellpuig (Lleida)
Ingredients: 100% suc de pinya de cultiu ecològic.
Certificats:
![]()

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
![]()
de 09:45 a 16:45


Alfred Serrano –
Habitualment comprava aquest suc de pinya al supermercat XXXX de Sabadell. Tot i ser, amb diferència, el suc de pinya més car que oferia el supermercat, era boníssim. No sé però que han fet últimament, que ja he tingut que tornar el producte al supermercat. Es com si utilitzessin pinyes excessivament madures o fins i tot passades. La qüestió és que quan obres l’envàs fa pudor a ranci. Una llàstima. Ho he deixat de comprar i me passat a un altre marca. Em consta que l’encarregat del supermercat els hi ha dit que retirin el lot, doncs podria ser que només fos problema d’un lot concret, però els de “Can Valls” no volen saber res.
Cal Monegal –
Gràcies pel teu comentari,
Em sap greu que t’hagis trobat en aquesta situació, a nosaltres no ens ha passat mai que ens sortís cap suc de Vila Vella en mal estat i m’ha vingut de nou, per la qual cosa n’hem parlat amb ells. M’han comentat que sí que van rebre aquesta queixa, però no se’n van desentendre, els hi van abonar i a part fer un lot regal, també van tastar sucs del mateix lot que encara tenien i estaven bé, i com que les unitats en mal estat no les van poder recuperar el que no van poder comprovar és quin havia estat el problema. Per tant veig que també hi ha hagut un problema de comunicació entre el supermercat i tu, hi podries tornar a parlar, sobretot si no t’haguessin fet l’abonament. I no sé si sabent-ho et pots plantejar de tornar-lo a tastar, perquè realment segueix sent un suc boníssim, sembla més un fet aïllat, el que passa que no s’ha pogut aclarir a què ha estat degut,…