Insectos que ayudan al huerto y vergel ecológicos (Llibre)
El olivar ecológico (Llibre)
El llibre de les plantes silvestres comestibles 3 (Llibre)
El huerto más natural (Llibre)
Espirals de regalèssia 100gr TERRASANA
Snack de blat de moro amb sal marina BioSaurus 50gr MCLLOYD'S
Permacultura práctica (Llibre)
Galetes salades d'espelta 230gr BIOCOP
Cacau pur en pols 250gr EL GRANERO
Descubrimientos médicos no autorizados (Llibre)
Olives gordal sense pinyol 350gr CAMPOMAR
Espàrrecs blancs molt gruixuts 420gr CAL VALLS
Cogombrets agredolços 190 gr CAMPOMAR
Nachos amb tomàquet 125gr SOL NATURAL
Cacau instantani Caviquick VIVANI 400gr
Bicarbonato sódico. Un remedio natural de amplio espectro (Llibre)
Fideus de blat de moro i arròs 500gr EL GRANERO
Iogurt de vaca amb poma i plàtan 2x125gr XANCEDA
Desengreixant concentrat "EKO-GREASSE 260" 1L ECOKÍMICA
Gelats per congelar 400 ml BIO ICETotal: 478,40 €
204,44 € / unitat
Suc elaborat amb pinyes madurades al sol. Són dolces i saboroses. Al ser un producte 100% natural, es poden observar petites variacions que no afecten en absolut a la qualitat.
Producte pasteuritzat.
Format: 1L
Procedència: Vilanova de Bellpuig (Lleida)
Ingredients: 100% suc de pinya de cultiu ecològic.
Certificats:
![]()

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
![]()
de 09:45 a 16:45


Alfred Serrano –
Habitualment comprava aquest suc de pinya al supermercat XXXX de Sabadell. Tot i ser, amb diferència, el suc de pinya més car que oferia el supermercat, era boníssim. No sé però que han fet últimament, que ja he tingut que tornar el producte al supermercat. Es com si utilitzessin pinyes excessivament madures o fins i tot passades. La qüestió és que quan obres l’envàs fa pudor a ranci. Una llàstima. Ho he deixat de comprar i me passat a un altre marca. Em consta que l’encarregat del supermercat els hi ha dit que retirin el lot, doncs podria ser que només fos problema d’un lot concret, però els de “Can Valls” no volen saber res.
Cal Monegal –
Gràcies pel teu comentari,
Em sap greu que t’hagis trobat en aquesta situació, a nosaltres no ens ha passat mai que ens sortís cap suc de Vila Vella en mal estat i m’ha vingut de nou, per la qual cosa n’hem parlat amb ells. M’han comentat que sí que van rebre aquesta queixa, però no se’n van desentendre, els hi van abonar i a part fer un lot regal, també van tastar sucs del mateix lot que encara tenien i estaven bé, i com que les unitats en mal estat no les van poder recuperar el que no van poder comprovar és quin havia estat el problema. Per tant veig que també hi ha hagut un problema de comunicació entre el supermercat i tu, hi podries tornar a parlar, sobretot si no t’haguessin fet l’abonament. I no sé si sabent-ho et pots plantejar de tornar-lo a tastar, perquè realment segueix sent un suc boníssim, sembla més un fet aïllat, el que passa que no s’ha pogut aclarir a què ha estat degut,…